Πρώτα απ’ όλα είμαστε Έλληνες Εθνικιστές

Επάνω απ’ όλα ΕΜΕΙΣ οι Χρυσαυγίτες είμαστε Έλληνες Εθνικιστές και επιπλέον πολύ υψηλά στέκει για εμάς η Στρατιωτική Τιμή, η Τιμή της Στολής. Έτσι, λοιπόν, σε κάθε ευκαιρία τονίζαμε ότι το 1940 και το 1941 θα πολεμούσαμε τους Ιταλούς και τους Γερμανούς για δυο λόγους. Ο πρώτος ότι είμαστε Εθνικιστές και ο δεύτερος η Τιμή του Στρατιώτη, που πολεμάει τον εισβολέα ενάντια στην Πατρίδα του. Αυτό όταν η ηγεσία του ενταύθα ΚΚΕ, οι οποίοι παριστάνουν τους… πατριώτες(!), καλούσαν τους στρατιώτες του μετώπου να λιποτακτήσουν, όπως ακριβώς έκαναν και στην διάρκεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας, γιατί ο πόλεμος του Μεταξά ήταν «μοναρχοφασιστικός».

Ενέδρα θανάτου στην Πεύκη: Ήμασταν στα 2011 και οι εθνικές εκλογές πλησίαζαν…














Ήταν Μάιος του 2011 και όλοι περίμεναν εκλογές. Οι δημοσκοπήσεις, τις οποίες γνώριζα και δεν δημοσίευε κανένα ΜΜΕ έδιναν ποσοστό εισόδου στην βουλή στην Χρυσή Αυγή. Είχα μπει κυριολεκτικά στο στόχαστρο. Κάθε Τετάρτη απόγευμα είχα ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο. Έφευγα από την κατοικία μου στην Άνω Πεύκη περνούσα από την διπλανή περιοχή, το Ηλιακό Χωριό, και μέσω της Εθνικής οδού πήγαινα στα γραφεία μας στον Σταθμό Λαρίσης. Μία Τετάρτη του Μαΐου του 2011 δεν θα περνούσα από το Ηλιακό Χωριό γιατί είχα μια συνάντηση στο Μαρούσι και από εκεί θα έφευγα για το κέντρο. Εκείνη την Τετάρτη, λοιπόν, έγινε η συμπλοκή της Πεύκης μεταξύ αστυνομικών και τρομοκρατών, οι οποίοι είχαν στήσει ενέδρα στην περιοχή.

Ένας Μύθος κυριαρχεί στις καρδιές της Νεολαίας















Μεγάλη ανησυχία έχουν αυτοί, που σταύρωσαν κυριολεκτικά την Χρυσή Αυγή και για μια υπόθεση ποινική συγκεκριμένου προσώπου θέλησαν να εξοντώσουν ένα ολόκληρο πολιτικό κόμμα, όμως διαπιστώνουν ότι με την ενέργεια τους αυτή δεν κατόρθωσαν τίποτε! Το αντίθετο πέτυχαν. Δεν είναι μόνο η Πετρούπολη στην Αττική που έγραψαν οι εφημερίδες. Δεν είναι μόνο η Σταυρούπολη στη Θεσσαλονίκη που έσπειρε πανικό στα ΜΜΕ. Δεν είναι μόνο ο Βόλος και η Δράμα που γίνονται θέμα συζήτησης. Είναι σε ολόκληρη την Ελλάδα! Σε κάθε λύκειο υπάρχουν ομάδες μελλοντικών Χρυσαυγιτων που φορούν μαύρα ρούχα και φωνάζουν το σύνθημα: ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Ξεσηκώνονται αυθόρμητα και ανοργάνωτα αλλά δίχως δηλώσεις μετανοίας και αποκηρύξεις των «ακραίων». Γιατί οι «ακραίοι» τελικά ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ, όσο κι αν μας έχει θάψει το Σύστημα στα ΜΜΕ της ολιγαρχίας και βεβαίως στο διαδίκτυο. Όσο για τους «διαδόχους», τους οποίους πρόβαλαν και προβάλουν από τα ΜΜΕ οι «νταβατζήδες», κάθε μέρα που περνάει λιγοστεύει η επιρροή τους. Ενώ η Χρυσή Αυγή δυναμώνει στις καρδιές των νέων Ελλήνων.

Η Ελένη Ζαρούλια και τα Όρια της Πολιτικής Ευθύνης


Της Αιμιλίας Κουστουμπέκη*

Η απόφαση να οδηγηθεί στη φυλακή το 2026 μια γυναίκα που επί δεκαετίες στάθηκε αλύγιστη δίπλα στον σύζυγό της, υπερβαίνει τα όρια μιας ψυχρής νομικής κρίσης. Στην περίπτωση της Ελένης Ζαρούλια, η διαδικασία αυτή αγγίζει τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και αποδεικνύει ότι ο κύκλος των σκοπιμοτήτων παραμένει ανοιχτός. Δεν πρόκειται για μια μεμονωμένη δικαστική εξέλιξη, αλλά για τη συνέχεια της ίδιας σκληρής πραγματικότητας που βίωσαν, με βαρύ προσωπικό τίμημα, τα στελέχη και οι βουλευτές της παράταξης.

Δεκέμβριος 2020 – Κείμενα πίσω από τα σίδερα




















Είμαι στην φυλακή μίας ψευτοδημοκρατίας για τις Ιδέες μου γιατί αγωνίστηκα ενάντια σε μία αντεθνική και αντιδημοκρατική τυραννία. Ναι αντιδημοκρατική! Και για όποιον αμφιβάλλει ας ανοίξει την τηλεόρασή του την ώρα του δελτίου των ειδήσεων για να… απολαύσει μια χοντροκομμένη και φρικαλέα ολοκληρωτική προπαγάνδα υπέρ του συστήματος. Έχουν το θράσος κάποιοι να βγαίνουν δημόσια και με περισσή προπέτεια να λένε ότι δεν είμαστε φυλακή για τις Ιδέες μας και την ίδια στιγμή αυτοδιαψεύδονται κατηγορώντας ο ένας τον άλλον για το σε ποιον ανήκει ο άθλος που έβαλαν την Χρυσή Αυγή στην φυλακή. Μόνοι τους κυνικά ομολογούν ότι η δίωξή μας είναι πέρα για πέρα ΠΟΛΙΤΙΚΗ! Και για τον τελευταίο καλόπιστο που αμφιβάλλει αρκεί η “αντιφασιστική φιέστα” στο Εφετείο και τα χειροκροτήματα σε μία απόφαση υποτίθεται δικαστική και όχι πολιτική.

Η δίκη της Χρυσής Αυγής και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ παρουσία της Λεπενιώτη μαζί με τον Τσίπρα στον Άρειο Πάγο


Ούτε ένας δημοσιογράφος από αυτούς που δηλώνουν πατριώτες και δεξιοί δεν είπε και δεν έγραψε λέξη… Η δίκη της Χρυσής Αυγής, η οποία κράτησε σχεδόν έξι χρόνια, δεν ήταν η οποιαδήποτε δίκη.  Δικαζόντουσαν ΟΛΟΙ οι βουλευτές ενός κοινοβουλευτικού κόμματος. Από το αποτέλεσμα της θα διαμορφωνόταν η πολιτική ζωή της χώρας.  Από την πρώτη ημέρα στον ανακριτή, μέχρι την απόφαση οι δικαστές μας έλεγαν ότι δεν κρίνουν την υπόθεση πολιτικά. Έλεγαν την αλήθεια; Οι εξελίξεις δεν δείχνουν ότι ήσαν ειλικρινείς.

Δράσεις προς Τιμήν των Τελευταίων Υπερασπιστών της Βασιλεύουσας













Ανήμερα της 29ης Μαΐου στην Περιφέρεια Αττικής, οι Εθνικιστές της Χρυσής Αυγής τίμησαν τους τελευταίους υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης και τον Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο ΙΑ’ Παλαιολόγο. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε κατάθεση στεφάνου εκ μέρους της Κεντρικής Διοικήσεως στον ανδριάντα του τελευταίου Αυτοκράτορα έμπροσθεν της Μητρόπολης των Αθηνών. Επιπλέον, κλιμάκιο του Μετώπου Νεολαίας Πειραιώς πραγματοποίησε επετειακή εξόρμηση στο κέντρο της πόλεως.