Ομιλία στην Τ.Ο. Πειραιώς - Συζήτηση για το τραμ στον Πειραιά και τους πλειστηριασμούς


Την Παρασκευή, 08-05-15, πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία ομιλία στα γραφεία της Τ.Ο. Πειραιώς, από τον Συναγωνιστή και Δημοτικό Σύμβουλο της Ελληνικής Αυγής για τον Πειραιά, Ηλία Κατσαφάδο, με τίτλο: Συζήτηση για το τραμ στον Πειραιά και τους πλειστηριασμούς.

Ο Συναγωνιστής ξεκίνησε την ομιλία του με ιστορική αναδρομή, αναλύοντας έτσι όλες τις φάσεις της εξελικτικής πορείας του τραμ, από το 2004 όπου επανήλθε μέχρι σήμερα, καυτηριάζοντας έτσι τους λανθασμένους και αντιλαϊκούς χειρισμούς όλων των δημάρχων που έχουν περάσει από τον Πειραιά από εκείνη την περίοδο. Έπειτα γνωστοποίησε στους παρευρισκόμενους, πως από το 100% της δαπάνης, έχει απορροφηθεί ήδη το 70%, ενώ έχει υλοποιηθεί μόλις το 18% του έργου. Κατά συνέπεια, πρόκειται για μία ακόμη περίπτωση όπου ο Ελληνικός Λαός και πάλι είναι προδομένος και εξαπατημένος, έχοντας μείνει μονάχα με τα παχιά λόγια και τις υποσχέσεις πολιτικάντηδων.


Στη συνέχεια, μίλησε για τα βασικότερα προβλήματα, από τα δεκάδες που πρόκειται να έρθουν στην ζωή του Πειραιά με την έλευση του τραμ.

- Η στατική μελέτη για την γέφυρα επί της οδού Λαμπράκη, (όπου οι 64 τόνοι του τραμ πρόκειται να περνούν από πάνω της), είναι ανεπαρκής και άκυρη, επομένως θα πρέπει να πραγματοποιηθεί νέα μελέτη, με νέα δαπάνη για την ενίσχυση των θεμελίων της γέφυρας.

- Από τα σημεία όπου θα περάσει το τραμ εντός του αστικού ιστού, το μήκος των πεζοδρομίων θα μειωθεί στο μισό. (από 3 μέτρα σε 1,50).

- από τις 12 γραμμές λεωφορείων που υπάρχουν στον Πειραιά θα καταργηθούν οι 9.

- Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται σε σημεία όπου πραγματοποιούνται έργα, θα πρέπει να βάλουν λουκέτο μέχρι τα έργα να ολοκληρωθούν.

- Κατάργηση 2.500 θέσεων πάρκινγκ.

- Σε ώρες αιχμής, είναι βέβαιο πως θα δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Κλείνοντας με την υπόθεση του τραμ, ο Συναγωνιστής τόνισε πως δεν είμαστε εναντίον μέσων σταθερής τροχιάς (Αττικό μετρό, ΗΣΑΠ, τρόλευ), αλλά ο Πειραιάς πραγματικά ΔΕΝ χρειάζεται το τραμ, καθώς επί της ουσίας είναι ένας δήμος χρεοκοπημένος. Το τραμ άλλωστε, είναι  ένα μέσο όχι ιδιαίτερα λειτουργικό, αλλά ένα μέσο "βόλτας", που εκτός από την αιματηρή δαπάνη του, μόνο δεινά πρόκειται να φέρει στην ζωή της πόλης.

Τέλος, ο Συναγωνιστής έκλεισε την ομιλία του, αναφερόμενος στους πλειστηριασμούς. Κάθε εβδομάδα δέκα με είκοσι Ελληνικές οικογένειες χάνουν τα σπίτια τους για μία κατάσταση και για ένα χρέος για το οποίο δεν ευθύνονται οι ίδιοι, μα το φαύλο πολιτικό κατεστημένο και το μνημόνιο. Η Χρυσή Αυγή στέκεται εμπράκτως στο πλευρό αυτών των ανθρώπων μέχρι το τέλος. Ούτε ένας Έλληνας στον δρόμο!